3. 8. 2011.

SERKAN CAGRI - Sükrü Tunar Eserleriyle





















CD 1: Günümüz Sanatçilarinin Yorumuyla

Serkan Çagri - Adanin Yesil Çamlari
Serkan Çagri - Canimin Yoldasi Ol
Serkan Çagri - Söyleyemem Derdimi
Serkan Çagri - Askin Içimde Yara
Serkan Çagri - Seni Görmeseydim
Serkan Çagri - Gel Sevgilim
Serkan Çagri - Unut Beni
Serkan Çagri - Hülyaya Bürünmüs
Serkan Çagri - Güller Arasinda
Serkan Çagri - Geçti Sevdalarla Ömrüm
Serkan Çagri - Gurbet Elde Her Aksam
Serkan Çagri - Öyle Çektim Ki Cefa
Serkan Çagri - Bir Zamanlar Maziye Bak

CD 2: Enstrümantal

Serkan Çagri - Adanin Yesil Çamlari
Serkan Çagri - Usak Oyun Havasi
Serkan Çagri - Söyleyemem Derdimi
Serkan Çagri - Askin Içimde Yara
Serkan Çagri - Seni Görmeseydim
Serkan Çagri - Gel Sevgilim
Serkan Çagri - Hicaz Oyun Havasi
Serkan Çagri - Hülyaya Bürünmüs
Serkan Çagri - Geçti Sevdalarla Ömrüm
Serkan Çagri - Gurbet Elde Her Aksam
Serkan Çagri - Öyle Çektim Ki Cefa

2 CD

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...